اخبار و بررسی ها

بوگاتی چنتودیچی آماده تحویل به مشتریان شد

بوگاتی چنتودیچی

شرکت فرانسوی بوگاتی، که به ساخت ابرخودروها در صنعت خودرو مشهور است، اعلام کرد که ابرخودرو چنتودیچی این شرکت پس از انجام تست های جاده ای آماده تحویل به مشتریان شده است. در ادامه با spmashin همراه باشید تا جزییات تحویل بوگاتی چنتودیچی ۸.۸ میلیون دلاری به مالکان خود را زیر ذره بین ببریم.

بوگاتی چنتودیچی (Bugatti Centodieci) جدیدترین محصول این شرکت خودروسازی فرانسوی است. این ابرخودرو بوگاتی به تازگی پس از گذراندن ۳۱ هزار مایل (۵۰ هزار کیلومتر) تست در شرایط جاده ای و آب و هوایی مختلف سر انجام آماده تحویل به مشتریان خود شده است. بوگاتی برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد بی نقص ابرخودرو ۸.۸ میلیون دلاری خودرو، آن را در بیابان، جاده ای یخبندان و شرایط گوناگون آب و هوایی مورد تست قرار داده است.

طبق گفته بوگاتی، چنتودیچی تقریبا روزانه نزدیک به ۱۲۰۰ کیلومتر مسیر را در پیست مسابقه ای برای رسیدن به حداکثر سرعت خود، یعنی سرعت باورنکردنی ۳۸۰ کیلومتری خود طی کرده است. علیرغم اینکه ظاهر این خودرو از محصول افسانه ای بوگاتی EB110 به ارث برده شده است، اما در زیر کاپوت خود از پیشرانه مشهور ۱۶ سیلندر بوگاتی شیرون با قدرت ۱۶۰۰ اسب بخاری بهره می برد. پیشبینی می شود که تا انتهای سال میلادی جاری ۱۰ دستگاه اول بوگاتی چنتودیچی به دست مشتریان خود برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *