اخبار و بررسی ها

بی ام و X6 M منهارت، یک هیولای واقعی

بی ام و X6 M منهارت

محصولات برند ام (M) بی ام و همواره زیر تیغ جراحی تیونینگ های مختلفی در دنیا رفته اند تا شاهد محصولاتی پر قدرت و البته خاص باشیم. جدیدترین شرکت تیونینگی که بی ام و X6 M را دسخوش تغییرات کرده است، شرکت منهارت (Manhart) است. در ادامه با spmashin همراه باشید تا بی ام و X6 M منهارت، که با نام منهارت MHX6 700 شناخته می شود، رو مورد بررسی قرار دهیم و با جزییات آن بیشتر آشنا شویم.

بی ام و X6 M منهارت

جزییات فنی بی ام و X6 M منهارت

محصول بی ام و X6 M کامپتیشن بی ام و با قدرت ۶۲۵ اسب بخاری خود، به خودی خود یک محصول پرقدرت به شمار می رود، اما گویا این میزان قدرت برای منهارت کافی نبوده است. منهارت MHX6 700 در زیر کاپوت پیشرانه معمولی خودرو را با قطعاتی نظیر سیستم ECU جدید و همچنین سیستم کنترل واحد MHtronik تقویت کرده تا موتور ۴.۴ لیتری تویین توربوشارژ کرگدن آلمانی قادر به تولید ۷۳۰ اسب بخار قدرت و گشتاور فوق العاده ۹۰۰ نیوتون بر متر را داشته باشد. این میزان در مقایسه با قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری نسخه معمولی بی ام و X6 M کامپتیشن یک پیشرفت فوق العاده به شمار می رود.

بی ام و X6 M منهارت

منهارت جزییات فنی از عملکرد آن را منتشر نکرده است. اما کافی است بدانیم که نسخه عادی بی ام و X6 M کامپتیشن قادر است تا در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر سرعت برسد و حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند که عملکرد محصول منهارت قطعا عملکردی بهتر را از خود به جای خواهد گذاشت.

تغییرات ظاهری بی ام و ایکس ۶ منهارت

تغییراتی که منهارت بر روی کرگدن بی ام و انجام داده است تنها مربوط به قسمت پیشرانه نبوده و ظاهر خودرو نیز شاهد تغییراتی بوده است. منهارت اگزوزهایی با فلز ضد زنگ را برای این هیولا طراحی کرده است تا ظاهری متفاوت را برای آن رقم بزند. رینگ های جذاب مشکی و طلایی رنگ ۲۲ اینچی، به همراه رنگ آمیزی بنده با رنگ های مشکی و طلایی نیز از دیگر تغییرات ظاهری بی ام و X6 M منهارت به شمار می روند.

بی ام و X6 M منهارت

کیت بنده فیبر کربنی که شامل اسپویلر جلو جدید، سپر جدید، دیفیوزر و یک اسپویلر دو تکه بر روی قسمت پشتی است نیز توسط منهارت بر این محصول سوار شده است.

بی ام و X6 M منهارت

بی ام و X6 M منهارت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *