اخبار و بررسی ها

رشد آمار فروش جنسیس در بازار خودروهای لوکس

آمار فروش جنسیس

برند جنسیس (Genesis)، به عنوان زیر برند لوکس برند هیوندای (Hyundai)، توانسته تا در سال گذشته شاهد رشد ۵۸ درصدی در میزان فروش محصولات خود در بازارهای لوکس باشد که این آمار یک آمار چشمگیر برای این برند کره ای به حساب می آید. در ادامه با spmashin همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی آمار فروش جنسیس در سال ۲۰۲۱ میلادی بپردازیم.

به گزارش spmashin، در حال حاضر دنیا در دوران همه گیری کرونا به سر می برد و در دوران بحران همواره برنده ها و بازنده هایی وجود دارند. صنعت خودروسازی جهان نیز در دوران پاندمی کرونا با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند. با این حال بررسی برخی برندهای خودروسازی نشان از مدیریت صحیح در این مواقع بحرانی و رشدهای چشمگیر در آمار فروش خود دارند. برند جنسیس، به عنوان زیر برند لوکس هیوندای، توانسته تا یکی از برندهای موفق خودروسازی در زمینه آمار فروش در دوران کرونا لقب بگیرد.

آمار فروش جنسیس

برند جنسیس در سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی به عنوان یک برند مستقل شروع به فعالیت کرد و توانست تا اولین خودرو خود به نام جنسیس جی ۹۰ (Genesis G90) را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کند. با توجه به آمار منتشر شده از فروش محصولات خودرو در سراسر دنیا، برند جنسیس توانسته تا آمار فروش ۲۰۰ هزار دستگاه را در سال ۲۰۲۱ میلادی به ثبت برساند. این آمار فروش جنسیس، نشان از رشد بالای ۵۸ درصدی نسبت به میزان فروش جنسیس در سال ۲۰۲۰ دارد. این آمار در حالی اتفاق افتاده که جنسیس شاهد افت عظیم ۵۵ درصدی در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه گیری کرونا بوده است.

آمار فروش جنسیس

یکی از عوامل رشد جنسیس را می توان ثبات در تولید خودرو و سبد خرید متنوع و جذاب برای خریداران دانست. در حال حاضر در خط تولید جنسیس سه محصول سدان، یک محصول استیشن برای برای بازارهای اروپایی و سه خودرو کراس اوور و شاسی بلند حضور دارد. همین امر باعث شده تا جنسیس توانایی رقابت با رقبای قدرتمندی نظیر مرسدس بنز و بی ام و را پیدا کند. مسیر رشد آمار فروش جنسیس می تواند مثال بسیار خوبی برای خودروسازان دیگر جهان نظیر اینفینتی، جگوار و یا حتی آلفارومئو باشد تا آن ها نیز بتوانند توانایی رقابت با برندهای مطرح جهان را پیدا کنند.

منبع:‌ motor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *