اخبار و بررسی ها

لامبورگینی اوروس پرفورمانته، ابر شاسی بلند لامبورگینی

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی (Lamborghini) در نمایشگاه خودرو Pebbel Beach از جدیدترین نسخه محصول پرفروش و پرطرفدار اوروس با نام لامبورگینی اوروس پرفورمانته (Urus Performante) با قدرت عالی ۶۶۶ اسب بخار رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم تا به سراغ بررسی لامبورگینی اوروس پرفورمانته و تفاوت آن با نسخه استاندارد برویم. با spmashin همراه باشید.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

به گزارش spmashin، کمپانی خودروسازی لامبورگینی نیز به مانند دیگر خودروسازی های مشهور جهان دست پر به نمایشگاه خودرو Pebbel Beach آمده بود و از جدیدترین محصول خود با نام اوروس پرفورمانته رونمایی کرد. لامبورگینی اوروس توانسته تا به یکی از موفق ترین و پرفروش ترین محصولات تاریخ کمپانی لامبورگینی تبدیل شود. لامبورگینی اوروس پرفورمانته قصد دارد تا با تغییراتی که بر روی ظاهر و پیشرانه خود داده این محصول پرفروش را برای رقابت، به روز نگه دارد.

تغییرات ظاهری لامبورگینی اوروس پرفورمانته

از لحاظ ظاهری نسخه پرفورمانته اوروس لامبورگینی تفاوت های مشهودی را با نسخه های پیشین خود دارد. در قسمت جلویی خودرو می توان اضافه شدن کاپوت با جنس فیبرکربن و همچنین اسپلیتر با جنس فیبرکربن اشاره داشت. وجود دریچه های ورودی هوای جدید بر روی کاپوت خودرو باعث می شود تا آیرودینامیک خودرو بهبود یافته و موتور خودرو راحت تر خنک شود.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

سپر پشتی، دیفیوزر عقب و همچنین اسپویلری که در قسمت پشتی خودرو قرار گرفته همگی از فیبرکربن ساخته شده اند. همین تغییرات باعث شده تا آیرودینامیک اوروس بیش از پیش بهبود پیدا کند و نیروی دون فورس (Downforce) آن تا ۳۸ درصد افزایش یابد. از دیگر تغییرات ظاهری لامبورگینی اوروس پرفورمانته می توان به اگزوزهای دوگانه Akrapovič و رینگ های جدید ۲۲ و ۲۳ اینچی اشاره کرد.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

در داخل کابین تغییرات چشمگیری که بتوان به آن ها اشاره داشت وجود ندارد.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

تغییرات فنی اوروس پرفورمانته

مهندسی لامبورگینی توانستند تا با تغییراتی که بر روی پیشرانه این شاسی بلند انجام دادند، توان این ابر شاسی بلند را به رقم فوق العاده ۶۶۶ اسب بخار برسانند. پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 تویین توربوشارژ لامبورگینی اوروس پرفورمانته با توان ۶۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری خود قادر خواهد بود تا تنها در ۳.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت لامبورگینی اوروس پرفورمانته هم ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته

قیمت لامبورگینی اوروس پرفورمانته

لامبورگینی برای نسخه پرفورمانته اوروس تصمیم گرفته تا برچسب قیمتی ۲۶۰،۶۷۶ دلاری را در نظر بگیرد. این قیمت در مقایسه با نسخه استاندارد اوروس شاهد رشد ۵۰ هزار دلاری بوده است. لامبورگینی قصد دارد تا شروع اوروس پرفورمانته را از اواخر سال میلادی جاری آغاز کند و خریداران برای خرید این خودرو باید تنها چند ماه دیگر نیز صبر کنند.

منبع: motortrend

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *