اخبار و بررسی ها

فورد ماستنگ پر فروش ترین خودرو اسپرت جهان در سال ۲۰۲۱ شد

فورد ماستنگ

فورد ماستنگ توانست بار دیگر تاج پر فروش ترین خودرو اسپرت را مال خود کند. در ادامه با spmashin همراه باشید تا جزییات فروش فورد ماستنگ در سال گذشته میلادی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش spmashin، کمپانی آمریکایی فورد (Ford) در حال حاضر مشغول طراحی و توسعه نسل جدید خودرو فوق العاده محبوب فورد ماستنگ (Ford Mustang) است. اما نسل فعلی این خودرو توانسته تا عملکردی بینظیر را از نظر فروش در بین تمامی خودروهای اسپرت در دنیا به ثبت برساند و برای هفتمین سال متوالی این لقب را برای خود حفظ کند.

کمپانی فورد توانست تا در سال گذشته میلادی تعداد ۷۰ هزار دستگاه از محصول تاریخی و محبوب ماستنگ را به دست مشتریان خود در سراسر جهان برساند. این آمار در حالی به ثبت رسیده است که مقدار فروش محصول الکتریکی فورد ماک ایی (Ford Mach-E) در این آمار در نظر گرفته نشده است.

فورد ماستنگ

طبق گزارش فورد، ۷۶ درصد از تمامی ماستنگ های فروش رفته در دنیا مربوط به آمریکا است و این کشور در این زمینه پیشتاز است. فورد ماستنگ توانسته تا از سال ۲۰۱۴ میلادی به مدت هفت سال متوالی لقب پر فروش ترین خودرو اسپرت دنیا را یدک بکشد. اما به نظر می رسد که فورد برای نگه داشتن تاج پادشاهی خودروهای اسپرت در سال ۲۰۲۲ کار سختی را پیش رو دارد. چرا که آمار فروش فورد ماستنگ در آمریکا در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بوده است.

نسل جدید فورد ماستنگ در سال ۲۰۲۴ میلادی رونمایی خواهد شد و مدت طولانی ای تا رونمایی از نسل جدید ماستنگ فورد باقی مانده است. باید منتظر ماند و دید که آیا نسل جدید فورد ماستنگ نیز می تواند موفقیت نسل های پیشین خود را ادامه دهد و یا این مسیر به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *