اخبار و بررسی ها

بازگشت نمایشگاه خودرو ژنو در سال ۲۰۲۳

نمایشگاه خودرو ژنو

با وجود پاندمی کرونا، ۳ سال است که خبری از برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، یکی از مهمترین نمایشگاه های خودرو در دنیا نبوده است. اما به نظر می رسد که باید در فوریه سال آینده میلادی منتظر برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو باشیم. در ادامه با spmashin با جزییات برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو در سال ۲۰۲۳ همراه باشید.

نمایشگاه خودرو ژنو قرار است تا پس از ۳ سال، در سال ۲۰۲۳ میلادی باری دیگر میزبان بزرگترین خودروسازان دنیا باشد. طبق گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه در فیسبوک، نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۳ در تاریخ بین ۱۴ تا ۱۹ فوریه برگزار خواهد شد. نمایشگاه خودرو ژنو از سال ۲۰۲۰ میلادی به علت همه گیری کرونا برگزار نشده است.

 

عدم برگزاری این نمایشگاه مشهور خودرو سبب شد تا خودروسازان بزرگ دنیا به صورت آنلاین محصولات جدید خود را به دید هواداران خود بگذارند. قرار بود تا در سال ۲۰۲۱ و ماه فوریه امسال نیز نمایشگاه ژنو برگزار شود اما باز هم کرونا باعث تاخیر در برگزاری این نمایشگاه خودرو شد. جدیدترین تاریخ اعلام شده برای نمایشگاه خودرو ژنو سال آینده میلادی است و برگزارکنندگان قول برگزاری یک نمایشگاه خاص و منحصر به فرد را به هواداران صنعت خودرو داده اند. باید منتظر ماند و دید که آیا پس از ۳ سال نمایشگاه خودرو ژنو بالاخره میزبان خودروسازان دنیا خواهد بود یا خیر.

منبع: Motor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *