اخبار و بررسی ها

رنو تا ۲۰۳۰ تمام الکتریکی می شود

الکتریکی شدن رنو

با توجه به محدودیت تولید خودروها با موتورهای احتراقی در بیشتر کشورهای دنیا، برند فرانسوی رنو نیز قصد دارد تا انتهای سال ۲۰۳۰ میلادی به یک برند تمام الکتریکی در صنعت خودرو تبدیل شود. با spmashin همراه باشید تا با برنامه رنو جهت الکتریکی شدن را با یکدیگر زیر ذره بین ببرم.

 

به تازگی قانونی در اتحادیه اروپا وضع شده است که تا پایان ۲۰۳۵ میلادی خبری از محصولات غیر الکتریکی در قاره سبز نخواهد بود. همین قانون موجب شده تا اکثر برندهای خودروسازی در اروپا در استراتژی ها و برنامه های خود جهت تولید محصولات تجدید نظر کنند و به سمت تمام الکتریکی شدن خود قدم بردارند. رنو (Renault)، به عنوان یکی از مشهورترین برندهای فرانسوی صنعت خودرو از برنامه خود جهت تمام الکتریکی کردن خط تولید خود تا پایان سال ۲۰۳۰ میلادی پرده برداشت.

مطلب مرتبط – حرکت گسترده پژو به سمت الکتریکی شدن

با توجه به گفته Luca de Meo، مدیر عامل وقت رنو، این برند خودروسازی تا پایان دهه میلادی به یک برند تمام الکتریکی در صنعت خودرو تبدیل خواهد شد. جهت دست یافتن به این هدف، رنو قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ میلادی، چهار محصول تمام الکتریکی را در سگمنت های گوناگون معرفی کند. این چهار محصول شامل رنو ۵ ای وی (Renault 5 EV)، یک محصول کراس اوور، یک محصول کراس اوور کوچک و یک ون تمام برقی خواهد بود. این محصولات همگی به محصول زویی (ZOE)، به عنوان اولین محصول تمام الکتریکی این برند فرانسوی، در خط تولید رنو خواهند پیوست. خالی از لطف نیست که بگوییم علاوه بر رنو، برندهای پژو، اُپل و دیگر برندهای مطرح قاره سبز نیز همگی در صدد الکتریکی کردن خط تولیدهای خود تا پایان دهه میلادی جاری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *