اخبار و بررسی ها

مجسمه مشهور رولزرویس باز طراحی می شود

مجسمه Spirit Of Ecstasy رولزرویس

کمپانی انگلیسی و لوکس رولزرویس به تازگی مجسمه مشهوری که روی کاپوت محصولات خود استفاده می کند و با نام مجسمه Spirit Of Ecstasy شناخته میشود را جهت استفاده بر روی محصولات الکتریکی آینده دسخوش تغییر کرده است. با spmashin همراه باشید تا جزییاتی از تاریخچه این مجسمه و نسخه جدید را با یکدیگر بررسی کنیم.

مطلب مرتبط – رولزرویس رکورد فروش خود را شکست

در ۶ ام فوریه سال ۱۹۱۱ میلادی بود که مشهورترین مجسمه ای که تاریخ صنعت خودرو به خود دیده است متولد شد. رولزرویس (Rolly-Royce) کمپانی انگلیسی مجسمه Spirit Of Ecstasy را به عنوان نمادی جاودان بر روی محصولات خود استفاده کرد. به تازگی این خودروساز لوکس انگلیسی از نسخه جدید آن برای آینده تمام الکتریکی خود رونمایی کرده است.

مجسمه Spirit Of Ecstasy رولزرویس

طرفداران پرو پا قرص رولزرویس نگران نباشند چون نسخه این مجسمه از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه به نسخه ای است که بیش از یک قرن بر روی محصولات رولزرویس قرار گرفته است. هنگامی که دقیق تر به نسخه جدید مجسمه Spirit Of Ecstasy رولزرویس نگاه می کنیم، متوجه می شیم که پاهای مجسمه دیگر به صورت صاف و بدون خمیدگی نیست. در نسخه جدید مجسمه، زانوها به قسمت جلو خم شده و گویی این مجسمه حالتی نیم خیز را به خود گرفته است. همین کار باعث شده تا این مجسمه تهاجمی تر از قبل به نظر برسد.

مجسمه Spirit Of Ecstasy رولزرویس

طبق گفته ها رولزرویس، این کار باعث بهبود آیرودینامیک محصولات آینده این شرکت خودروسازی، که از نسخه جدید مجسمه Spirit Of Ecstasy رولزرویس استفاده خواهند کرد، می شود. طبق پیش بینی ها، برای اولین این مجسمه جدید رولزرویس را در محصول الکتریکی رولزرویس اسپکتر ای وی (Rolls-Royce Specter EV) که در سال ۲۰۲۳ میلادی رونمایی خواهد شد، را مشاهده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *