اخبار و بررسی ها

ابر خودرو جدید آرش AFX معرفی شد

آرش AFX

برند ایرانی آرش (Arash) از جدیدترین محصول مفهومی خود با نام آرش AFX رونمایی کرد. با spmashin همراه باشید تا در ادامه با جزییات این ابر خودرو الکتریکی کانسپت بیشتر آشنا شویم.

آرش AFX

آخرین محصول برند آرش خودرو AF10 بود که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود. این خودرو یک محصول ابرخودرو هیبریدی با قدرت ۲۰۸۰ اسب بخار بود و بعد از معرفی خبری از تولید آن نشد. اکنون پس از گذشت ۵ سال، نوبت به آن رسیده تا آرش جدیدترین محصول مفهومی خود را به دید علاقمندان بگذارد. در جولای سال میلادی جاری بود که آرش از کانسپت مفهومی ایمپریوم (Imperium) رونمایی کرد و اکنون خودرو جدید این برند با نام AFX قصد دارد تا با ابرخودروهایی نظیر لوتویس ایویا (Evija) و پنین فارینا باتیستا به رقابت بپردازد. تا کنون تنها یک تیزر تبلیغاتی از آرش AFX منتشر شده که ظاهر بیرونی و فضای داخلی آن را به نمایش می گذارد.

 

فضای خارجی آرش AFX

فضای خارجی آرش AFX به خوبی یک محصول الکتریکی و مدرن را نشان می دهد که به راحتی می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. چراغ های زاویه دار, بدنه کشیده، به همراه قسمت عقب که یک باله بزرگ رو به دوش می کشد، طراحی ظاهری آرش AFX را تشکیل می دهد. این باله نسبت به باله ای که بر روی مرسدس بنز پروژه یک (Project One) و کونیگزگ جسکو (Jesko) به مراتب بزرگتر است. همچنین چراغ های LED قسمت پشتی خودرو نیز در سراسر بخش عقب کشیده شده اند تا یک نمای مدرن را به محصول جدید آرش هدیه دهند.

مطالب مرتبط – کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳، انقلاب به شکل کیا

آرش AFX

فضای داخلی آرش AFX

فضای کابین محصول جدید آرش نیز یک کابین بسیار مدرن با انبوهی از ویژگی ها و امکانات رفاهی است. صندلی های قرار گرفته درون کابین مشابه صندلی های موجود در خودروهای مسابقه ای است تا حال و هوای متفاوتی را به سرنشینان این ابرخودرو منتقل کند. یک سیستم مالتی مدیا بسیار بزرگ نیز درون کابین وجود دارد که اطلاعات گوناگونی را در اختیار راننده و سرنشین قرار می دهد.

آرش AFX

مشخصات فنی آرش ای اف ایکس

هیچگونه اطلاعات رسمی تا کنون توسط آرش در مورد مشخصات فنی محصول جدید خود منتشر نشده است. با توجه به اینکه محصول AF10 این شرکت خودروسازی قدرتی در حدود ۲۰۸۰ اسب بخار داشت، و محصول Imperium نیز توان باورنکردنی ای در حدود ۳۲۰۰ اسب بخار را خروجی می داد، می توان انتظار داشت که ابرخودرو الکتریکی آرش AFX حداقل ۲۰۰۰ اسب بخار را خواهد داشت. هنوز هیچگونه خبری در مورد زمان رونمایی رسمی و کامل از آرش AFX نیست و باید منتظر ماند و دید که این برند خودروسازی چه برنامه ای برای رقابت با ابرخودروهای الکتریکی دیگر در سر دارد.

آرش AFX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *