اخبار و بررسی ها

سوبارو بهترین برند خودرو از دیدگاه مشتریان در سال ۲۰۲۲ شد

بهترین برند خودرو در سال ۲۰۲۲

طبق اطلاعات بدست آمده، برند سوبارو (Subaru) توانسته تا با کنار زدن بزرگانی همچون لکسوس، هوندا و بی ام و به عنوان بهترین برند خودرو از دیدگاه مشتریان در سال ۲۰۲۲ شناخته شود. در ادامه با spmashin همراه باشید تا جزییات این خبر را در مورد بهترین برند از دیدگاه مشتریان در سال ۲۰۲۲ را با یکدیگر بررسی کنیم.

مطلب مرتبط – افزایش چشمگیر فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در دنیا

هر ساله وبسایت آماری consumer reports به کمک معیارها، اعداد و آمارهای گوناگون لیست برترین خودروسازان دنیا از دیدگاه مشتریان و مصرف کنندگان را منتشر می کند.در این آمار معیارهایی نظیر رضایت مشتریان، امنیت، قابل اطمینان بودن محصولات یک برند و … دخیل هستند تا یک نمره از بین ۱ تا ۱۰۰ به هر برند خودروسازی تعلق گیرد. در سال ۲۰۲۲، هیچ برندی نتوانسته اندازه سوبارو رضایت مشتریان و در مجموع امتیاز بالاتری را در این رده بندی بدست آورد. بنابراین سوبارو توانسته تا به عنوان بهترین برند از دیدگاه مشتریان در سال ۲۰۲۲ لقب بگیرد.

بهترین برند خودرو از دیدگاه مشتریان در سال ۲۰۲۲

برند سوبارو توانسته با کسب نمره ۸۱ از ۱۰۰ به عنوان برترین برند خودروسازی در جهان در سال ۲۰۲۲ شناخته شود و تنها برندی باشد که امتیاز آن توانسته از ۸۰ فراتر رود. این برند ژاپنی توانسته رقیبه دیرینه و هموطن خود یعنی مزدا را، که موفق شده بود سال گذشته این عنوان را از آن خود کنار بزند و این لقب را به خود اختصاص دهد. در رتبه دوم و سوم مزدا و برند آلمانی بی ام و با امتیاز ۷۸، و در دره چهارم و پنجم هوندا و لکسوس با امتیاز ۷۷ قرار دارند. از دیگر برندهای مشهور این لیست می توان به تسلا با امتیاز ۶۰ و سقوط هفت رتبه ای نسبت به سال گذشته اشاره کرد. همچنین مرسدس بنز و شورولت نیز با امتیاز ۶۰ جایی در میان برترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۲ نداشتند. بدترین برند خودرو در سال ۲۰۲۲ نیز به برند جیپ با امتیاز نا امید کننده ۴۵ تعلق می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *