اخبار و بررسی ها

همه چیز در مورد ام وی ام x22 پرو، محصول جدید مدیران خودرو

ام وی ام x22 پرو

در روز جمعه، پنجم آذر ماه سال ۱۴۰۰ بود که مدیران از سری محصولات جدید خود پرده برداشت. در میان محصولات جدید مدیران، نسخه جدید و پیشرفته خودرو ام وی ام x22 نیز دیده می شد که با نام ام وی ام x22 پرو معرفی شد. ام وی ام x22 در حقیقت یک نسخه فیس لیفت شده از نسخه استاندارد ام وی ام x22 یا همان خودرو چری تیگو 3x است که به تازگی به بازار ایران راه یافته است. در ادامه با spmashin همراه باشید تا جزییات محصول جدید مدیران خودرو را با یکدیگر بررسی کنیم.

ام وی ام x22 پرو

مشخصات ظاهری ام وی ام x22 پرو

همان طور که اشاره کردیم، خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو مدیران خودرو یک فیس لیفت از محصول چری تیگو 3x است که در سال ۲۰۱۶ به بازارهای جهانی راه یافت. بعد از اینکه چری تیگو 3x، یا همان ام وی ام x22 که در ایران آن را میشناسیم، با استقبال خوب مشتریان و علاقمندان همراه بود، این برند خودروسازی چینی تصمیم گرفت تا نسخه فیس لیفت و جدید آن را برای سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی کند. مدیران خودرو نیز به عنوان تولید کننده محصولات چری در ایران، تصمیم گرفته تا نسخه جدید این خودرو کراس اوور را در پاییز امسال به بازار خودرو کشور معرفی کند. از لحاظ ظاهری، ام وی ام x22 پرو، تفاوت های چشمگیری در مقایسه با نسخه استاندارد خود دارد.

ام وی ام x22 پرو

در نمای ظاهری جلو خودرو، شاهد بکار رفتن چراغ های باریک تر نسبت به نسخه قبلی هستیم. طراحی جدید رینگ ها نیز از دیگر تغییرات ظاهری در محصول جدید مدیران خودرو است. بخش پشتی خودرو تقریبا نسبت به گذشته بدون تغییر مانده و تنها المان های روشنایی درون چراغ های عقب دسخوش تغییر شده اند و یک دیفیوزر جدید نیز به قسمت پشتی خودرو اضافه شده است.

ام وی ام x22 پرو

فضای داخلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

فضای داخلی محصول جدید مدیران خودرو نیز نسبت به ام وی ام ایکس ۲۲ نیز تغییراتی را داشته است. طراحی داشبورد خودرو شاهد طراحی جدیدی بوده است. یک نمایشگر ۹ اینچی لمسی به عنوان سیستم مالتی مدیا در وسط داشبورد مشاهده می شود.

ام وی ام x22 پرو

پشت آمپر خودرو نیز نسبت به گذشته متفاوت شده و یک فرمان D کات جدید به عنوان سکان هدایت ام وی ام x22 پرو درون کابین خودرو قرار داده شده است. از دیگر امکانات جدید درون کابین خودرو می توان به ترمز پارک برقی و اتوهلد نیز اشاره کرد.

ام وی ام x22 پرو

مشخصات فنی ام وی ام x22 پرو

قوای متحرکه خودرو نیز کاملا نسبت به گذشته متفاوت شده و شاهد بکار رفتن یک پیشرانه ۳ سیلندر توربوشارژ در زیر کاپوت محصول جدید مدیران خودرو هستیم. قوای محرکه ام وی ام x22 پرو قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود ۱۵۰ نیوتون متر را دارد. علیرغم کاهش حجم موتور نسبت به قبل، اما توان حرکتی نسخه جدید ام وی ام ایکس ۲۲ افزایش یافته است و گشتاور آن ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است. محصول ام وی ام ایکس ۲۲ پرو از یک سیستم انتقال قدرت ۹ سرعته CVT برای انتقال قدرت به چرخ های قدرت بهره می برد.

قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

مدیران خودرو فروش نسخه جدید کراس اوور ایکس ۲۲ را از تاریخ شنبه ۶ آذر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است. این خودرو برچسب قیمتی ۵۸۰ میلیون تومانی را بر روی خود مشاهده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *