اخبار و بررسی ها

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳، انقلاب به شکل کیا

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

کمپانی کره ای کیا توانسته در سالیان اخیر با معرفی محصولات جدید، مدرن و همچنین جذاب پیشرفت قابل توجهی را تجربه کند. نکته دیگری که محصولات جدید کیا را بسیار برای علاقمندان صنعت خودرو جذاب کرده است، قیمت مقرون به صرفه این خودروها است. جدیدترین محصول کیا، کیا اسپورتیج هیبریدی مدل ۲۰۲۳ است. این شاسی بلند جدید و جذاب الکتریکی کیا توانسته تا با ظاهر مدرن و چشم گیر خود، توجهات را به سمت خود جلب نماید. در ادامه با وبسایت spmashin همراه باشید تا به سراغ بررسی کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳ برویم و جزییات این شاسی بلند جدید کره ای را بررسی کنیم.

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

طراحی خارجی کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

طراحی خارجی محصول جدید کیا (Kia) بسیار جذاب و مدرن است و به راحتی توجه افراد را به سمت خود جلب می نماید. در قسمت جلویی خودرو یک جلوپنجره مشکی رنگ که میان دو چراغ جلویی کشیده شده است را مشاهده می کنیم. چراغ های  LED خودرو به کمک یک دیلایت بومرنگ شکل از جلوپنجره جدا شده اند و ظاهری خاص را به کیا اسپورتیج هیبری مدل ۲۰۲۳ بخشیده اند. دریچه های ورودی هوا در قسمت سپر خودرو دارای زوایای گرد در کناره ها هستند. در دو طرف قسمت سپر نیز چراغ های مه شکن کار شده است تا از نظر روشنایی یک محصول تمام و کمال باشد. در قسمت عقب خودرو چراغ های LED با ظاهر جدید خود کار شده اند و به کمک یا خط مشکی رنگ به یکدیگر متصل شده اند. علاوه بر این، رینگ های جدید ۱۷ و ۱۹ اینچی نیز در چرخ های خودرو خودنمایی می کنند.

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

طراحی داخلی کیا اسپورتیج هیبریدی مدل ۲۰۲۳

مهندسین و طراحان کیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا یک کابین همه چیز تمام را برای محصول هیبریدی جدید این کمپانی کره ای را رقم بزنند. یک مانیتور لمسی ۱۲.۳ اینچی در وسط داشبورد خود سیستم مالتی مدیا خود را تشکیل می دهد. وجود اپل کار پلی (Apple Car Play) و اندروید اتو (Android Auto) نیز شما را از نظر اتصالات غنی می سازد. نمایشگر خود به نوعی با پشت آمپر دیجیتال خود تلفیق شده تا یک کابین کاملا به روز را در اختیار سرنشینان قرار دهد. در کنسول وسط خودرو دکمه های جهت کنترل سیستم تهویه خودرو و همچنین کنترل کردن سیستم مدیا و رسانه خودرو به کار رفته است. سیستم صوتی با کیفیت Harman Kardon، شبکه اتصال وای فای، دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی، و همچنین انواع سیستم های امنیتی از دیگر امکانات رفاهی بکار رفته در کابین کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳ به شمار می روند. 

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

پیشرانه کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۳ هیبریدی

قوای محرکه هیبریدی این خودرو شاسی بلند از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی ۴۴ کیلوواتی، که از یک پک باتری ۱.۵ کیلوواتی لیتیوم – یونی تغذیه می کند، تشکیل شده است. توان خروجی این سیستم پیشرانه در مجموع ۲۲۶ اسب بخار است که نسبت به مدل بنزینی آن که ۱۸۷ اسب بخار قدرت تولید می کند، پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد. 

قیمت کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

کیا برنامه دارد تا نسل جدید شاسی بلند اسپورتیج خود را در ۳ ماهه آخر سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش برساند. هنوز قیمت رسمی این خودرو توسط این خودروساز کره ای منتشر نشده است اما پیشبینی می شود که قیمت پایه آن در بازه نزدیک قیمت مدل بنزینی آن یعنی ۳۰ هزار دلار شروع شود.

کیا اسپورتیج هیبریدی ۲۰۲۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *