اخبار و بررسی ها

۱۱ محصول الکتریکی هیوندای تا سال ۲۰۳۰ معرفی خواهند شد

محصولات برقی هیوندای

هیوندای برنامه دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی تعداد ۱۱ محصول تمام الکتریکی را به خط تولید اضافه کند. در ادامه با spmashin همراه باشید تا جزییات محصولات جدید الکتریکی هیوندای رو با یکدیگر بررسی کنیم.

 

در حال حاضر هیوندای با محصول آیونیک ۵ (Hyundai Ioniq 5) یکی از بهترین محصولات الکتریکی حال حاضر را در دنیا در اختیار دارد. با این حال هیوندای برنامه های بیشتری جهت حرکت به سمت الکتریکی سازی خط تولید دارد. یکی از محصولات جدیدی که هیوندای در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد، سدان برقی هیوندای آیونیک ۶ است. علاوه بر این، هیوندای برنامه دارد تا ۱۱ خودرو تمام الکتریکی جدید را تا پایان دهه میلادی جاری روانه بازار کند. همچنین، جنسیس (Genesis)، به عنوان برند لوکس هیوندای، نیز ۶ محصول الکتریکی را تا پایان دهه به تولید خواهد رساند تا برنامه هیوندای برای فروش ۱.۸۷ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی تا پایان سال ۲۰۳۰ میلادی محقق شود.

مطلب مرتبط – سوبارو بهترین برند خودرو از دیدگاه مشتریان در سال ۲۰۲۲ شد

هیوندای استراتژی خود را جهت معرفی ۱۱ محصول الکتریکی را نیز در اختیار علاقمندان قرار داده است. طبق برنامه ریزی هیوندای، هیوندای ۳ سدان الکتریکی، ۶ خودرو شاسی بلند برقی ، یک محصول کاملا جدید برقی و یک محصول خدماتی الکتریکی تا پایان دهه جاری رونمایی خواهد کرد. جدیدترین مدل الکتریکی هیوندای در پایان سال میلادی جاری، سدان هیوندای آیونیک ۶، و به دنبال هیوندای آیونیک ۷ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

محصولات برقی هیوندای

جدا از محصولات برقی، هیوندای برنامه عظیمی جهت گسترش زیر ساخت های الکتریکی خود دارد. یک کارخانه جدید در کشور اندونزی، در پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به تولید محصولات الکتریکی هیوندای خواهد پرداخت. باید منتظر بمانیم و ببنیم که هیوندای و جنسیس با توجه به برنامه های گسترده ای که در زمینه تولید خودروهای برقی دارند، چه جایگاهی در صنعت خودرو خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *