اخبار و بررسی ها

تویوتا کرولا ۲۰۲۲ ایمن ترین خودرو دنیا در سال شد

تویوتا کرولا ۲۰۲۲

برند ژاپنی تویوتا همواره به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین برندهای خودروسازی در صنعت خودرو جهان به شمار می رود و محصولات آن از لحاظ کیفیت و ایمنی زبانزد هستند. به تازگی تویوتا کرولا ۲۰۲۲ توانسته تا لقب ایمن ترین خودرو جهان را از موسسه IIHS دریافت کند.

به گزارش spmashin، موسسه IIHS، که در زمینه بررسی ایمنی خودروهای سواری فعالیت می کند، به تازگی تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۲ را به عنوان ایمن ترین خودرو جهان برگزید. در سال ۲۰۲۲ مدل سدان و هاچبک تویوتا کرولا توانست تا جایزه +Top Safety Pick را از آن خود کند. با دریافت این جایزه، تویوتا کرولا تا جایزه ایمن ترین خودرو سواری در دنیا را به خود اختصاص دهد.

تویوتا کرولا ۲۰۲۲

برای اینکه محصولی بتواند به این جایزه دست پیدا کند، باید استانداردهای تصادف بیشماری را پاس کرده و همچنین امکانات و آپشن های ایمنی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان آورد. به صورت مشخص، رقابت کننده ها بر سر ایمن ترین خودرو جهان باید ۶ آزمون ارزیابی در تصادفات از کناره ها، سقف، جلو و کابین را پاس کنند. از لحاظ تکنولوژی و امکانات ایمنی نیز باید خودروها امکان جلوگیری تصادف از جلو با خودرو یا عابرین تا حد ممکن را فراهم کنند. از لحاظ روشنایی نیز، چراغ های خودرو باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

تویوتا کرولا ۲۰۲۲

تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۲۱ هزار دلار، همراه با پیشرانه ۲ لیتری چهارسیلندر با قدرت ۱۶۸ اسب بخار و همچنین پکیج ایمنی Safety Sense 2.0 تویوتا به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *