اخبار و بررسی ها

نسل بعدی دوج چارجر و چلنجر الکتریکی خواهند بود

دوج چارجر و چلنجر الکتریکی

صنعت خودرو روز به روز به سمت تمام الکتریکی شدن پیشروی می کنند و خودروسازان مختلف جهان در راستای تولید محصولات برقی و الکتریکی متنوع هستند. کمپانی آمریکایی دوج (Dodge) به تازگی اعلام کرده است که نسل آینده محصولات بسیار محبوب دوج چارجر و چلنجر الکتریکی خواهند بود. در ادامه با spmashin در مورد برقی شدن محصولات دوج همراه باشید.

به گزارش spmashin، هیچ شکی وجود ندارد که به زودی تمام محصولاتی که در صنعت خودرو جهان تولید خواهند شد، الکتریکی و برقی خواهند بود. کوچ کردن از موتورهای احتراق داخلی به سمت موتورهای الکتریکی میان خودروسازان مطرح جهان در حال انجام شد. دوج نیز به عنوان یک تولید کننده مطرح از این قضیه مستثنی نیست. به تازگی سخنگوی کمپانی دوج اعلام کرد که نسل آینده دوج چارجر و چلنجر الکتریکی خواهند بود.

طبق گفته دوج، نسل جدید خودروهای عضلانی محبوب چارجر و چلنجر نه تنها موتور شناخته شده V8 Hemi خود را از دست خواهند داد، بلکه هیچ خبری از هیچگونه موتور احتراق داخلی بر روی نسل آینده این خودروها نخواهد بود. طبق گزارش دوج، تا سال ۲۰۳۰ میلادی بیش از نیمی از محصولات تولیدی دوج محصولات الکتریکی خواهند بود. باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه های برقی دوج چارجر و چلنجر می توانند موفقیت نسخه های پیشین خود را تکرار کنند یا خیر.

منبع:‌ motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *