اخبار و بررسی ها

رکورد فروش لامبورگینی شکست

رکورد فروش لامبورگینی

با پایان رسیدن سال ۲۰۲۱ میلادی، کمپانی ایتالیایی لامبورگینی جزییات فروش خود در سال گذشته میلادی را منتشر کرده که نشان از شکسته شدن رکورد فروش لامبورگینی در تمام ادوار را می دهد. با spmashin همراه باشید تا با آمار فروش و جزییات شکسته شدن رکورد فروش این برند محبوب ایتالیایی بیشتر آشنا شویم.

 

لامبورگینی (Lamborghini)، به عنوان یکی از زیر مجموعه غول خودروسازی دنیا یعنی فولکس واگن، توانست تا سال مالی فوق العاده ای را در سال ۲۰۲۱ میلادی به ثبت برساند. طبق اعلام لامبورگینی، این برند خودروسازی در سال ۲۰۲۱ توانست تا ۸،۴۰۵ دستگاه از محصولات خود را به دست مشتریان برساند. این میزان فروش، نشان از افزایش ۱۳ درصدی فروش لامبورگینی نسبت به سال ۲۰۲۰ دارد. لامبورگینی اوروس (Urus)، شاسی بلند بی نظیر لامبورگینی، نقش بسزایی در شکسته شدن رکورد فروش لامبورگینی داشته است. بر اساس گزارش لامبورگینی، از تعداد ۸،۴۰۵ دستگاه خودرو به فروش رفته از این برند، تعداد ۵،۰۲۱ دستگاه مربوط به مدل اوروس بوده که نشان دهنده مشارکت ۵۹.۷۴ درصدی در فروش محصولات لامبورگینی بوده است.

مطلب مرتبط – رولزرویس رکورد فروش خود را شکست

از دیگر محصولات لامبورگینی می توان به فروش ۲،۵۸۶ دستگاه لامبورگینی هوراکان (Huracan) و تعداد ۷۹۸ دستگاه از لامبورگینی آونتادور (Aventador) اشاره داشت. با تعداد پیش فروش های انجام شده برای سال میلادی جاری نیز می توان فروش فوق العاده ای را برای لامبورگینی در سال میلادی پیش رو متصور شد. با توجه به اخبار منتشر شده، این کمپانی قصد دارد تا چهار محصول جدید را در سال ۲۰۲۲ معرفی کند که می توانند نقش پر رنگی را در افزایش فروش این برند ایتالیایی ایفا کنند. باید منتظر ماند و دید که عملکرد لامبورگینی در سال ۲۰۲۲ میلادی به چه صورت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *