اخبار و بررسی ها

تولید لامبورگینی هوراکان به ۲۰ هزار دستگاه رسید

لامبورگینی هوراکان

کمپانی ایتالیایی لامبورگینی موفق شد تا تعداد ۲۰ هزار دستگاه از مدل محبوب لامبورگینی هوراکان را به دست مشتریان خود برساند. در ادامه با spmahin همراه باشید تا جزییات تولید لامبورگینی هوراکان از بدو تولید را با یکدیگر به زیر ذره بین ببریم.

 

به گزارش spmashin، لامبورگینی هوراکان (Lamborghini Huracan) را می توان یک جانشین بسیار موفق برای مدل مشهور گالاردو لامبورگینی دانست. لامبورگینی گالاردو در یک بازه زمانی ۱۰ ساله، از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۳ بر روی خط تولید لامبورگینی قرار داشت. لامبورگینی در نهایت توانست تا ۱۴،۰۲۲ دستگاه گالاردو به دست مشتریان خود برساند. اما تنها به ۵ سال زمان نیاز داشت تا با هوراکان این مقدار فروش را بشکند.

لامبورگینی هوراکان

به تازگی لامبورگینی توانست تا ۲۰ هزارمین دستگاه از ابرخودرو V10 تنفس طبیعی خود را در کارخانه موناکو از خط تولید خارج کند و به یک نقطه عطف در تاریخ هوراکان برسد. لامبورگینی هوراکان در حقیقت آخرین خودرو V10 تاریخ لامبورگینی خواهد بود که خبری از برقی و الکتریکی شدن در آن نخواهد بود. طبق گزارش لامبورگینی (Lamborghini)، کشور آمریکا بیشترین سهم را در مشتریان لامبورگینی هوراکان با ۳۲ درصد داشته است. همچنین خالی از لطف نیست که اشاره کنیم سال ۲۰۲۱ بهترین سال برای هوراکان با فروش ۲۵۸۶ دستگاه بوده است.

در حال حاضر لامبورگینی هوراکان محبوب ترین مدل لامبورگینی است، اما به نظر نمی رسد این قضیه پایدار باشد چرا که لامبورگینی اوروس (Lamborghini Urus) توانسته عملکردی فراتر از انتظار از خود به جای بگذارد و به زودی لقب محبوب ترین مدل لامبورگینی را به دست خواهد آورد. از سال ۲۰۲۳، تمامی محصولاتی که توسط لامبورگینی تولید خواهد شد محصولات هیبریدی خواهند بود. همچنین نخستین محصول تمام الکتریکی این برند محبوب ایتالیایی در سال ۲۰۲۸ از راه خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *