اخبار و بررسی ها

فراری SF90 استرادل ناویتک، ابرخودرو ۱۱۰۰ اسب بخاری

فراری SF90 استرادل ناویتک

برند ناویتک (Novitec) یکی از برندهای صاحب سبک و خوش نام در زمینه تیونینگ در صنعت خودرو به شمار می رود. ناویتک در جدیدترین اقدام خودرو به سراغ محصول فوق العاده فراری، یعنی فراری SF90 استرادل رفته تا شاهد یک ابرخودرو ۱۱۰۰ اسب بخاری باشیم. در ادامه با spmashin همراه باشید تا به سراغ کالبد شکافی فراری SF90 استرادل ناویتک برویم و مشخصات مختلف آن را زیر ذره بین ببرم.

فراری SF90 استرادل ناویتک

به گزارش spmahin, برند فراری (Ferrari) همواره جذب برندهای مطرح در زمینه تولید ابرخودروها بوده و فراری SF90 استرادل از جدیدترین محصولات این برند ایتالیایی به شمار می رود. در حال حاضر فراری مشغول کار بر روی نسخه قدرتمندتر و پیشرفته تر SF90 استرادل با نام فراری SF90 استرادل Versione Speciale است. اما در همین حین، ناویتک به سراغ نسخه استاندارد این محصول پلاگین هیبریدی فراری رفته است تا یک کیت تیونینگ بینظیر را برای این خودرو توسعه دهد.

مطلب مرتبط – فراری SF90 منصوری، شاهکار تیونینگ کار ایرانی

فراری SF90 استرادل ناویتک

فراری SF90 استرادل ناویتک شاهد تغییراتی در قسمت ظاهری و سیستم اگزوز خودرو به علاوه بهبود توان قدرتی پیشرانه خودرو بوده است. ناویتک توانسته تا با تغییرات خود توان موتور محصول فراری را ۱۰۹ اسب بخار افزایش دهد تا قدرت آن به رقم بینظیر ۱۱۰۰ اسب بخار برسد. همین میزان افزایش توان فراری SF90 استرادل ناویتک باعث شده تا این خودرو بتواند صفر تا صد را تنها در مدت زمان ۲.۴ ثانیه طی کند که نشان از بهبود ۰.۱ ثانیه ای نسبت به حالت استاندارد است. در همین حال، سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت خودرو در زمان ۶.۳ ثانیه اتفاق می افتد که بهبود ۰.۴ ثانیه ای داشته است.

فراری SF90 استرادل ناویتک

بیشینه سرعت فراری SF90 استرادل ناویتک نیز سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. از لحاظ ظاهری، ناویتک تغییرات چشمگیری را به محصول فراری اضافه نکرده است. اضافه شدن اسپویلرهای جدید در قسمت جلو، بکار بردن فیبر کربن در قسمت کاپوت و رینگ های جدید ۲۰ و ۲۱ اینچی از جمله تغییراتی است که توسط ناویتک بر روی ظاهر فراری SF90 استرادل اتفاق افتاده است. در حال حاضر قیمت فراری SF90 استرادل ناویتک توسط این برند تیونینگ منتشر نشده و طبق انتظارات باید منتظر یک برچسب قیمتی بالا برای این ابرخودرو ۱۱۰۰ دلاری بود.

فراری SF90 استرادل ناویتک

فراری SF90 استرادل ناویتک

فراری SF90 استرادل ناویتک

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *