اخبار و بررسی ها

لوگو جدید استون مارتین رونمایی شد

لوگو جدید استون مارتین

برند خودروسازی انگلیسی استون مارتین به تازگی از لوگو جدید خود که قرار است بر روی محصولات آینده این کمپانی نقش ببندد رونمایی کرد. در ادامه با spmashin همراه باشید تا به سراغ بررسی لوگو جدید استون مارتین و تفاوت های آن با لوگو قدیمی برویم.

لوگو جدید استون مارتین

به گزارش spmashin, هفته گذشته بود که استون مارتین یک تیزر مرموز را منتشر کرد که به تازگی معلوم شد این تیزر مربوط به لوگو جدید استون مارتین است. به تازگی شرکت خودروسازی استون مارتین شاهد یک سرمایه گذاری بزرگ از طریق صندوق ملی کشور عربستان سعودی بوده است که این کمپانی را وارد دوران جدیدی از تاریخ می کند. به همین مناسبت، شرکت استون مارتین تصمیم گرفته تا لوگو جدیدی را برای محصولات آینده خود رونمایی کند تا به نوعی این اتفاق را جشن بگیرد.

لوگو جدید استون مارتین

لوگو جدید استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟

لوگو جدید برند استون مارتین در حقیقت لوگوی ۸ ام این شرکت خودروسازی در تاریخ ۱۰۹ ساله خود به شمار می رود. از لحاظ فیزیکی، ساخت این لوگو به صورت دستی و توسط جواهرسازان محله بیرمنگام (Birmingham) در انگلستان انجام خواهد شد. طبق گفته استون مارتین، این لوگو جدید بر روی نسل آینده خودروهای سوپر اسپرت این کمپانی انگلیسی نقش خواهد بست. از لحاظ بصری، آرم جدید محصولات استون شاهد تغییراتی در طراحی باله های موجود بر روی لوگو بوده و به صورت کلی طراحی آن کمی برجسته تر و بولد تر شده تا جذابیت و زیبایی بیشتری بر روی محصولات آستون مارتین داشته باشد.

لوگو جدید استون مارتین

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *