اخبار و بررسی ها

بی ام و M2 مدل 2023، کوپه کوچک و پر قدرت

بی ام و M2 مدل 2023

شرکت آلمانی و مشهور بی ام و از نسل دوم و جدید خودرو کوپه بی ام و M2 برای سال 2023 میلادی رونمایی کرد. در ادامه با spmashin همراه باشید تا با یکدیگر جزییات مربوط به نسل جدید بی ام و M2 مدل 2023 را زیر ذره بین ببریم.

بی ام و M2 مدل 2023

به گزارش spmashin، شرکت بی ام و سرانجام از نسل دوم خودرو کوپه M2 خود برای سال آینده میلادی رونمایی کرد. بی ام و M2 مدل 2023 سعی داشته تا با تغییراتی عمده در ظاهر و پیشرانه به یک محصولی جذاب و پر قدرت در سگمنت خود تبدیل کند.

طراحی ظاهری بی ام و M2 مدل 2023

بر خلاف مدل های M3 و M4 که دارای ظاهرهای نامتعارفی در قسمت جلو بودند، نسل جدید بی ام و M2 سعی داشته تا با حذف کردن جلوپنجره های دوگانه بیش از اندازه بزرگ در قسمت جلو، یک ظاهر ساده تری را به خودرو ببخشد. دریچه های ورودی هوا به صورت مربعی شکل در کناره های قسمت سپر جلو کار شده اند که به خوبی این خودرو را از نسخه استاندارد خود متمایز می کند. چراغ های LED نیز طراحی قسمت جلویی خودرو را کامل می کنند.

بی ام و M2 مدل 2023

بی ام و برای محصول M2 خود رینگ هایی مشکی با اندازه ۱۹ اینچ در قسمت جلو و ۲۰ اینچ در قسمت عقب در نظر گرفته است. در بخش عقبی خودرو شاهد بکار رفتن دو اگزوز تمام مشکی رنگ به صورت دوگانه هستیم. چراغ های LED مینیمال به همراه چراغ های شبرنگ که به صورت عمودی در کناره های سپر کار شده اند، طراحی ظاهری کوپه جدید بی ام و را تکمیل می کنند.

بی ام و M2 مدل 2023

طراحی کابین بی ام و M2

بی ام و برای نسخه M سری ۲ خود تغییراتی را داخل کابین ایجاد کرده تا آن را با نسخه استاندارد خود متمایز کند. صندلی های مخصوص سری M بی ام و با جنس فیبرکربن در داخل کابین خودنمایی می کنند.

بی ام و M2 مدل 2023

همچنین امکان سفارش سقف خودرو با جنس فیبرکربن نیز وجود دارد تا وزن خود را تا حد بسیار مناسبی کاهش دهد. نمایشگرهای جدید بی ام و موسوم به Curved Display در ابعاد ۱۲.۳ و ۱۴.۹ اینچی در کنار یکدیگر بر روی داشبورد قرار گرفته اند. نمایشگر ۱۲.۳ وظیفه پشت آمپری را بر عهده دارد و نمایشگر ۱۴.۹ اینچی نقش سیستم مالتی مدیا خودرو را ایفا می کند.

بی ام و M2 مدل 2023

مشخصات فنی بی ام و M2 مدل 2023

پیشرانه بکار رفته برای نسل جدید سری ام سری ۲ بی ام و مدل S580 است که در نسخه های مختلف M بی ام و بکار رفته است. این پیشرانه یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر تویین توربوشارژ است که توانایی تولید ۴۵۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور را به نسل جدید M2 می دهد.

بی ام و M2 مدل 2023

یک سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی در کنار یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک M Steptronic سیستم های انتقال قدرت محصول جدید بی ام و را تشکیل می دهند. در حالت دستی بی ام و M2 مدل 2023 تنها در ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. در حالی که این رقم برای حالت اتوماتیک به ۳.۹ ثانیه کاهش می یابد. حداکثر سرعت خودرو در سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

بی ام و M2 مدل 2023

قیمت پایه تعیین شده برای بی ام و M2 مدل 2023 مبلغ ۶۳،۱۹۴ دلار است و از ماه آپریل سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

بی ام و M2 مدل 2023

منبع:motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *